Сізге кешенді жарнамалық мүмкіндіктерді – қатысушы компаниялардың әртүрлі маркетингтік міндеттеріне әзірленген серіктестік пакеттерді пайдалануды ұсынамыз, олар Қазақстанда Сіздің компанияңыздың брендін күшейту үшін көрменің коммерциялық әлеуетін барынша пайдалануға мүмкіндік береді және сіздің компанияңызды жылжыту тиімділігін сөзсіз арттырады.
Көрменің серіктестігі-бұл тек қатысудан ғана емес. Бұл сіздің негізгі мақсаттарыңыз бен міндеттеріңізге сәйкес өз өнімдеріңізді көпшілікке тиімді сатудың тамаша мүмкіндігі. Әрбір серіктестік пакетте мақсатты аудиторияға үндеуді дәл және тиімді жеткізу үшін арнайы құрылған ерекше позициялар ұсынылған.
Бұл опциялар базалық болып табылады, бірақ біз сіздің бюджетіңізге, қажеттіліктеріңізге және мақсаттарыңызға сәйкес келетін көрме серіктестігі шеңберіндегі Арнайы жобалар туралы мәселені талқылауға әрқашан дайынбыз.
InterFood Astana көрмесінің бағаларына және серіктестік пакеттерінің қосымша опцияларына қатысты сұрақтар бойынша ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАРҒА хабарласыңыз.