25-ШІ МЕРЕЙТОЙЛЫҚ INTERFOOD ASTANA КӨРМЕСІНІҢ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ: ХАЛЫҚАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТАР, ОЗЫҚ ШЕШІМДЕР ЖӘНЕ ЭКСПОРТТЫҚ ӘЛЕУЕТТІҢ ЖАҢА ДЕҢГЕЙІ
2025 ЖЫЛҒЫ 28–30 МАМЫР АРАЛЫҒЫНДА АСТАНА АЗЫҚ-ТҮЛІК ӨНЕРКӘСІБІ МЕН ҚАПТАМА САЛАСЫНДАҒЫ МАҢЫЗДЫ – 25-ШІ МЕРЕЙТОЙЛЫҚ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ АЗЫҚ-ТҮЛІК ӨНЕРКӘСІБІ INTERFOOD ASTANA 2025 КӨРМЕСІНІҢ ӨТУІНІҢ АРҚАСЫНДА ХАЛЫҚАРАЛЫҚ НАЗАРДЫҢ ОРТАЛЫҒЫНА АЙНАЛДЫ.
Көрмені 4 562 бірегей келуші (AstanaBuild және KIOSH көрмелерімен бірге) тамашалады және бұл іс-шара бүкіл сала үшін маңызды оқиға ретінде өзін танытты. Іс-шара жаңа байланыстар орнатуға арналған тиімді алаңға айналды, бұл туралы «Максимовский продукт MF» ЖШС-нің экономика жөніндегі директордың орынбасары Бақтияр Нұртазин айтып өтті: «Көрме өте ұнады — әртүрлі тауарларды ұсынған көптеген жеткізушілер мен өндірушілер қатысты. Бұл әлеуетті серіктестермен, жеткізушілермен және сатушылармен байланыс орнатуға тамаша мүмкіндік. Бизнесте мұндай іс-шараларға қатысу өте пайдалы».
InterFood Astana көрмесіне қатысушылар мен қонақтар әлемнің 10 елінен, соның ішінде Қазақстан, Беларусь, Болгария, Германия, Қытай, Қырғызстан, Молдова, Ресей, Украина және Оңтүстік Кореядан 81 компанияның ең озық әзірлемелерімен, өнімдерімен және технологияларымен танысу мүмкіндігін алды. Ерекше қызығушылық тудырған — Қырғыз Республикасының ұлттық стенді болды. Алғаш рет ұсынылған бұл павильон 20-ға жуық өндірушіні біріктіріп, кең ассортименттегі өнімдерді көрсетті. Көрмеде әдеттегідей технологиялық жабдық жеткізушілері ерекше орын алды. Олар бұл алаңды өз шешімдерін таныстыру үшін тұрақты түрде таңдайды. Олардың қатарында – неміс компаниясы Kronen, сондай-ақ Еуропа, Түркия және Ираннан наубайхана және кондитерлік жабдықтарды ұсынатын «Родалс» компаниясы бар. Көрменің дебютанты – ресейлік СКЕЙЛ ЭНТЕРПРАЙЗ компаниясы, ол өздерінің оңтүстіккореялық серіктестерінің тамақ өнеркәсібіне арналған заманауи технологияларын – рентгендік бақылау жүйелерінен бастап өндірістік қауіпсіздікті қамтамасыз етуге арналған кешенді шешімдерге дейін – нарыққа шығарды.
Экспозиция азық-түлік саласының барлық негізгі сегменттерін қамтыды: шикізат, ингредиенттер және қаптамадан бастап, логистика мен жоғары технологиялық жабдықтарға дейін. Келушілер дәстүрлі түрде заманауи әзірлемелердің көрсетіліміне, дегустацияларға, аспаздық мастер-класстарына және жабдықтың нақты уақыт режимінде жұмыс істеуіне ерекше қызығушылық танытты.
Қатысушылар географиясы халықаралық және жергілікті нарықтарды қамтыды: 38 шетелдік компания және 43 қазақстандық салалық өкіл қатысты, бұл Қазақстанның азық-түлік индустриясы үшін шетелдік инвесторлар мен өндірушілерге тартымдылығын көрсетеді.
Қатысушылар көрменің өз өнімдерін жергілікті және халықаралық деңгейде ілгерілету үшін зор әлеуеті бар екенін жоғары бағалады: «Қазақстандық өндірушілердің көп болуы өте қуантады, өйткені бұл Қазақстан нарығының өнімдер арқылы елдің ЖІӨ-сін арттыруға ықпал етеді және бұл әрине қуанышты жағдай. Кеше ғана біз басқа елдердің өкілдерімен – Грузиядан, Ресейден келген адамдармен сөйлестік, олар біздің өнімге қызығушылық танытты, экспортқа шығару, экспортқа сату туралы келіссөздер жүргіздік. Ойымша, бұл келіссөздер текке өтпейді, біз экспортқа келісімшарттар жасасамыз», – деп Green Vitamin директоры Дмитрий Исаров атап өтті.
Ауқымды экспозициядан бөлек, іс-шара оқыту тренинг-сессияларын, технологиялық семинарларды, b2b-кездесулер мен сараптамалық талқылауларды қамтыған мазмұнды іскерлік бағдарламамен толықты. Бағдарлама «Қазақстандағы тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібін қарқынды дамыту» тақырыбындағы пленарлық сессиямен басталды. Онда негізгі спикерлер – ҚР АШМ Аграрлық азық-түлік нарықтары және ауыл шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу департаменті директорының орынбасары Шаймерден Ахметов, «Даму» кәсіпкерлікті дамыту қоры» АҚ Астана қаласы өңірлік филиалының директоры Светлана Назарюк, PepsiCo Беларусь, Кавказ және Орталық Азия жеткізу тізбектерінің директоры Константин Федорчук, сондай-ақ QazAgroFood компаниясының негізін қалаушы Санжар Каримбеков өңдеуші саланың дамуына қатысты өзекті мәселелерді талқылады: мемлекет рөлі мен шағын бизнесті қолдаудан бастап ауылдық аумақтарды орнықты дамыту және жаһандық брендтермен ынтымақтастыққа дейін. Бұл пікірталас жергілікті өндірушілердің экспорттық әлеуетін кеңейтуге ықпал ететін жаңа идеялар мен бастамаларға негіз болды.
Іскерлік бағдарламаның маңызды оқиғаларының бірі – халықаралық PepsiCo компаниясының Қазақстандағы жаңа зауытының таныстырылымы және Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ қатысуымен отандық стартап жобасының демонстрациясы болды. Жоба тамақ өнеркәсібі кәсіпорнының цифрлық егізін жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып әзірлеуге бағытталған.
Бағдарлама аясында EXPERT TALKS форматында Игорь Чумариннің «Артық шығынсыз зауыттан дүкен сөресіне дейін: жабдықтау тізбегіндегі шығындардың алдын алу әдістері» атты баяндамасы, сондай-ақ Анна Бакурская мен Елена Ривкина өткізген «Санаттық менеджерге арналған сатылымды арттыратын презентация» тақырыбындағы сараптамалық сессия өтті.
29 мамырда, екінші күні, іскерлік бағдарлама «Сатылымды ұлғайту: дистрибьюторлармен жұмыс істеу стратегиясы» тақырыбындағы бизнес-лекциямен жалғасты. Сонымен қатар, «ЖИ және IIoT технологияларының көмегімен тамақ өнеркәсібі кәсіпорнының цифрлық егізін жасау» тақырыбындағы презентация мен «Жасанды интеллект — тамақ өнімдерін маркетингте ROI-ды арттыру құралы ретінде» атты воркшоп өтті. 30 мамырда іскерлік бағдарламаны «Шағын бренд алпауыттарды қалай басып озып, өзіне адал аудитория құра алады?» атты мастер-классы аяқтады. Үш күн бойы көрме алаңында серпінді әрі шабыттандыратын атмосфера орнады: сарапшылар өздерінің практикалық кейстерімен, жаңа идеяларымен және тамақ өнеркәсібіндегі бизнесті жүргізуге деген көзқарасты түбегейлі өзгерте алатын тиімді құралдарымен бөлісті.
InterFood Astana 2025 көрмесі халықаралық байланыстарды нығайтуға, инновацияларды көрсетуге және жаңа әріптестік келісімдерге қол жеткізуге арналған маңызды алаңға айналды. Бұл іс-шараның арқасында Қазақстан өндірушілер мен инвесторлар үшін стратегиялық нарық және әлемнің түрлі елдерінен тартылыс орталығы ретіндегі орнын сенімді түрде нығайтып отыр.
Іс-шара дәстүрлі түрде ҚР Ауыл шаруашылығы министрлігі, Астана қаласы әкімдігі және Қазақ Тамақтану Академиясының қолдауымен өтті.
Көрменің ұйымдастырушысы – Қазақстандық Iteca компаниясы және оның халықаралық серіктесі ICA Events компаниялар тобы.